Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΙ


Image


Λέξη που πρωτάκουσα σε παιδική ηλικία απο παρέα περιστεράδων.
Θα γνωρίζετε οτι ακόμα και σήμερα υπάρχουν περιστεράδες που έχουν στις ταράτσες των σπιτιών
τους φωλιές με περιστέρια και περνούν ώρες ατελείωτες πετώντας τα (βούτες,παπαγαλάκια,τζινιά)
Όταν λοιπόν θέλουν να πιάσουν κάποιο ξένο περιστέρι που πετάει ψηλά αμολάνε τα δικά τους να
πετάξουν για λίγο μαζι του.
Μετά βγάζουν στην ταράτσα άλλα περιστέρια ,που δεν μπορούν να πετάξουν,να φτερουγίζουν γύρω απο τη φωληά ώστε να κατέβουν τα δικά τους μαζί με το ξένο που μπερδεύεται και πέφτει
μαζί με τα άλλα.
‘Ετσι ο περιστεράς έχει κερδίσει ένα ξένο περιστέρι.

Έτσι και κάποιοι παληοί έμποροι,καλοί στο Marketing,λέξη που τότε δεν ήξεραν,έβαζαν ένα προϊόν
σε πολύ καλή τιμή για να προσελκύσουν κόσμο στο μαγαζί και μαζί με τοφτηνό προϊόν πουλούσαν
και αρκετά απο τα υπόλοιπα.
Κάποιος μεγάλος έμπορος μάλιστα ,που το κατάστημά του βρισκόταν κοντά σε στάση λεωφορείου,
αργούσε πάντα δέκα λεπτά ν’ανοίξει.’Ετσι σχηματιζόταν ουρά απ΄έξω ,ακόμα και απο τους υπαλ-
λήλους του ,πράγμα που τραβούσε την προσοχή και την περιέργεια του κόσμου γιατο κατάστημά του.
Η τχνική αυτή χρησιμοποιείται και απο τους παράνομους παπατζήδες μέχρι και σήμερα.
Στήνουν δικούς τους ανθρώπους που τάχα κερδίζουν,ώστε ο αφελής περαστικός να μπαίνει στο
παιχνίδι χωρις φυσικά να κερδίζει ποτέ.
Το κουτρουμάνι είναι καλή τεχνική για να αυξηθεί η επισκεψημότητα του κάθε καταστήματος
αρκεί να επωφελείται και ο πελάτης.

0 σχόλια:

Blogger Template by Clairvo