Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

ΑΚΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗ (Ι) ........


Γράφει ο Κυριάκος Τόμπρας

Το 2004 μου έδωσες ένα στεγαστικό δάνειο με εξασφάλιση το ίδιο το σπίτι που αγόρασα, που τότε το εκτίμησες 300.000 ευρώ.
Μέχρι το 2011 που έμεινα άνεργος, σου το πλήρωνα κανονικά ο μαλάκας.
Σήμερα το κωλόσπιτο δεν πιάνει πάνω από 150.000 ευρώ και αυτό με την προϋπόθεση οτι θα βρεθεί κάποιο κορόιδο να το αγοράσει.


Άκου λοιπόν τραπεζίτη.
Σου ζητάω το αυτονόητο.
Να μου κουρέψεις το δάνειο στη σημερινή αξία του κωλόσπιτου, δηλαδή στα 150.000 ευρώ.
Δηλαδή κούρεμα 50%.
Εσύ όμως ηλίθιε, συνεχίζεις να μου ζητάς να το πληρώσω 300.000 ευρώ συν τόκους  και με εκβιάζεις με την απειλή του πλειστηριασμού.
Άκου λοιπόν τραπεζίτη.
Αν ξεκινήσεις τους μαζικούς πλειστηριασμούς, το κωλόσπιτο δεν θα πιάνει ούτε 70.000 ευρώ.
Και όπως καταλαβαίνεις, αντί να στο πληρώσω εσένα 300.000 ευρώ συν τόκους, θα το χτυπήσω εγώ ο ίδιος στον πλειστηριασμό και θα το πάρω με 70.000 ευρώ.
Για πόσο μαλάκα με κόβεις, αφού μπορώ να το πάρω στον πλειστηριασμό με 70.000 ευρώ, να στο πληρώσω εσένα 300.000 ευρώ συν τόκους ;;; 
Άρα σοβαρέψου και κούρεψέ μου το δάνειο τώρα.
300.000 ευρώ συν τόκους δεν πρόκειται να πάρεις ποτέ.
Πάρε τουλάχιστον 150.000 ευρώ.
Γιατί ξέχασα να σου πω ότι, αν δεν πάρεις τα 150.000 ευρώ, δεν θα πάρεις τελικά ούτε τα 70.000 ευρώ του πλειστηριασμού, επειδή μπήκα στην Ομαδική Αγωγή του Κινήματος Υπέρβαση και θα σου ανακόψω τη διαταγή πληρωμής, όποτε τη βγάλεις, λόγω εκκρεμοδικίας,  
Και χωρίς διαταγή πληρωμής, πλειστηριασμός δεν γίνεται, ηλίθιε !!!
Άκου λοιπόν τραπεζίτη.
Σου δίνω δύο επιλογές.
Ή συμφωνείς σήμερα και πάιρνεις τα 150.000 ευρώ.
Ή παίρνεις τα αρχ......  σου.
Διάλεξε και πάρε !!!
Όλα αυτά δεν θα στα έγραφα αν το δάνειο των 300.000 ευρώ δεν μου το είχε πουλήσει σχεδόν με το ζόρι ο εξάδελφος της γυναίκας μου ο ασφαλιστής, που τον είχες κάνει τότε ντήλερ σου και του έδωσες προμήθεια 3% για να με ψήσει να πάρω το δάνειο.
Και αν ο εργολάβος που μου πούλησε το κωλόσπιτο δεν ήταν πελάτης σου, που μοίραζε μίζες στο διευθυντή του καταστήματος για να μου εγκρίνει το δάνειο και στο μηχανικό που φούσκωσε την εκτίμηση του κωλόσπιτου στα 300.000 ευρώ.
Και αν το κωλόσπιτο ο εργολάβος δεν το είχε κατασκευάσει με δάνειο που του έδωσες εσύ ο ίδιος, με αποτέλεσμα να δουλεύει και αυτός για σένα, αφού το δάνειό μου δεν το παντελόνιασε ο ίδιος, αλλά του κράτησες εσύ ολόκληρο το ποσό της επιταγής, έναντι του λογαριασμού του δικού του δανείου.
Με λίγα λόγια ρε λαμόγιο τραπεζίτη, εσύ με χρέωσες με 300.000 ευρώ συν τόκους, αλλά λεφτά δεν έβγαλες από το ταμείο σου !!!
Άρα, προς τι οι τόκοι ;;;
Εσύ μου έδωσες μια τραπεζική επιταγή, όχι λεφτά, εγώ την έδωσα στον εργολάβο και αυτός την επέστρεψε ξανά σε σένα, για να καλύψει το λογαριασμό του δικού του δανείου.
Χρέωσες δηλαδή εμένα, για να ξεχρεώσεις τον εργολάβο.
Και υπερτιμολογίσατε απο κοινού το κωλόσπιτο που μου πουλήσατε, για να βγάλετε και μεροκάματο με τη δική μου υπερχρέωση.
Δηλαδή για ένα χαρτί που έβγαλες βόλτα για 48 ώρες, μου ζητάς εμένα ρε λαμόγιο τραπεζίτη να σου πληρώσω 300.000 ευρώ συν τόκους, με πραγματικά λεφτά ;;;
Άκου λοιπόν τραπεζίτη.
Το ξανασκέφτηκα.
Ξέχνα το κούρεμα.
Δεν θα σου δώσω δεκάρα τσακιστή !!!
Με εξαπάτησες και θα τα πούμε στο Δικαστήριο.
Όχι μόνο δεν πρόκειται να σε πληρώσω, αλλά θα σου πάρω και τα 95.000 ευρώ της αποζημίωσης που διεκδικώ με την Ομαδική Αγωγή του Κινήματος Υπέρβαση.
Νόμιζες ότι ήσουν πιό έξυπνος από μένα.
Ατύχησες !!!

0 σχόλια:

Blogger Template by Clairvo